Junioreiden jefu-treenit alkavat!

05.11.2018

Junioritoiminta pyörähtää käyntiin marraskuun puolessa välissä

Treenivuorot alkavat Päämajakoulun liikuntasalissa lauantaina 17.11. klo 14:30 – 16:30. Kaikki 10-15-vuotiaat tytöt ja pojat ovat tervetulleita harjoituksiin.
Mukaan tarvitset sisäliikuntavaatteet, sisäpelikengät ja juomapullon.

Treeneissä tutustutaan lajin perustaitoihin ja tekniikoihin, kuten heittäminen, kiinniottaminen ja potkaiseminen. Fysiikkaharjoittelua lähestytään monipuolisella liikkumisella, jonka pääpaino muotoutuu sitten myöhemmin fysiikkakauden ja ikäryhmän mukaan. Tärkeintä on kuitenkin, että lapselle ja nuorelle liikkuminen on hauskaa ja mielenkiintoista.

Monipuolisuudestaan tunnettu amerikkalainen jalkapallo tarjoaa varmasti jokaiselle riittävän haastavaa tekemistä. Joukkueessa on tarvetta niin isoille, vahvoille kuin pienille ja ketterille pelaajille. Jutun alla olevasta videosta kannattaakin tutustua lajin eri pelipaikkoihin.

Tavoite on  mahdollistaa laji yhä nuoremmille harrastajille. Tarkoitus on ensiksi kartoittaa mistä ikäluokista kiinnostusta lajiin on, mutta olisihan se hienoa, jos joukkue tai useammanpikin pelaisi keltamustissa tulevana kesänä, pohtii toiveikkaana junioreiden päävalmentaja Sami Hölttä.

Mikkeli Bouncersissa junioritoimintaa on ollut aikaisempinakin vuosina ja yhdistelmäjoukkueet lähiseurojen kanssa ovat tarjonneet pelaajille mahdollisuuden kilpailla. Nyt kuitenkin tahtotila on oman juniorijoukkueen ja -toiminnan kasvattaminen. 

Olemme seurajohdon kanssa budjetoineet enemmän juniorityön tukemiseen ja rakennamme pohjaa pitkällä tähtäimellä tuleville kausille. Haluamme olla vahvasti mukana Mikkelissä muiden joukkueurheilulajien rinnalla tarjoammassa vaihtoehtoa perinteisten lajien rinnalle, junioreiden joukkueenjohtaja Niko Kovanen tuumaa päättäväisenä.

Ennen kaikkea haluamme olla tukemassa nykynuorison liikuntamahdollisuuksia, siten olla vaikuttamassa terveellisempään elämäntapaan ja toki juniorityössä myös osallistua hyvien kasvatusmallien tarjoamiseen kasvavien urheilijoiden elämässä. Tarkoituksena on juniorityöllä rakentaa lajille pysyvyyttä Mikkeliin ja selkiyttää pelaajapolkua aina edustusjoukkueisiin asti, kiteyttää lopuksi Hölttä.

Meidät voi myös tavata tiistaisin klo 14-00 – 16.00 Saimaa Stadiumin IIK! Mikä meno -harjoitusvuorolla, jossa niin lapset (kuin aikuisetkin) pääsevät kokeilemaan lajin eri osa-alueita.

Tule siis mukaan liikkumaan tai tuo lapsesi tutustumaan uuteen lajiin. Jokainen harrastaja otetaan ilomielin vastaan!

Lisätietoja:
Sami Hölttä (päävalmentaja)
holttasami77@gmail.com

Niko Kovanen (joukkueenjohtaja)
niko.kovanen@bouncers.fi

Nähdään treeneissä!

Tutustu lajiin seuraavan videon avulla:

Miehet

  • Bouncers Ottelut 2020

  • LA 1.6 klo 16.00 / Crusaders vs Bouncers
    Harjun kenttä, Lohja

  • LA 8.6 klo 14.00 / Bouncers vs Bears
    Urpolan tekonurmikenttä, Mikkeli

  • SU 16.6 klo 15.00 / East City Giants vs Bouncers
    Myllypuro, Helsinki

  • LA 29.6 klo 16.00 / Eagles vs Bouncers
    Karhulan keskuskenttä, Kotka

  • LA 13.7 klo 14.00 / Bouncers vs Crusaders
    Urpolan tekonurmikenttä, Mikkeli

  • SU 21.7 klo 17.00 / Bears vs Bouncers
    Urheilukeskus, Pori

  • LA 27.7 klo 14.00 / Bouncers vs East City Giants
    Urpolan tekonurmikenttä, Mikkeli

  • LA 3.8 klo 14.00 / Bouncers vs Eagles
    Mikkeli, Urpolan tekonurmikenttä

  • Katso lisää

Sarjataulukko

JoukkueOttelutPisteet

Naiset

  • Lady Bouncers Ottelut 2020

  • LA 11.5 klo 14.00 / Crocodiles vs Lady Bouncers
    Jouppilanvuoren tekonurmi, Seinäjoki

  • Su 26.5 klo 13.00 / NL vs Lady Bouncers
    Castrenin kenttä, Oulu

  • SU 9.6 klo 14.00 / Lady Bouncers vs Jaguars
    Urpolan tekonurmi, Mikkeli

  • SU 16.6 klo 14.00 / Lady Bouncers vs Crocodiles
    Urpolan tekonurmikenttä, Mikkeli

  • SU 7.7 klo 14.00 / Lady Bouncers vs NL
    Urpolan tekonurmikenttä, Mikkeli

  • SU 21.7 klo 14.00 / Jaguars vs Lady Bouncers
    Viitaniemen liikuntapuisto, Jyväskylä

  • Katso lisää

Sarjataulukko

JoukkueOttelutPisteet

Joukkue


Sinustako jenkkifutaaja?

Yhteydenottolomake tähän